السفارات الأجنبية فى القاهرة

>> 28 March 2012

الجو فى السفارة الأمريكية فى مصر بيفكرنى بأمانة السياسات فى الحزب الوطنى ... الجو فى السفارة الإسرائيلية فى مصر بيحسسنى أنهم سكرتارية حمدى بدين ، مشفتش حد بيموت فى البيادة المصرى زيهم ... السفارة الألمانية بتحسسنى بنفس الجو بتاع حزب الجبهة الديموقراطية قبل الثورة ، يعنى تعاشرهم سنين طويلة و برضة تفضل تسأل نفسك: الناس دى موالاة ولا معارضة ؟ ... السفارة السويسرية حسستنى انى فى مكتب جوازات مصرى ... السفارة الأسبانية فكرتنى بالمثل اللى بيقول " ياريت آخر واحد ماشى يطفى النور وراه " ، السفارة مافيهاش بشر تقريبا

0 comments:

Post a Comment

Every post represents my opinions when I wrote it, but not necessary now!
كل مقال يعبر عن آرائى فى تاريخ كتابته، و ليس بالضرورة عن أرائى حاليا

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP